Platforma do Rekrutacji Uczestników Badań (dalej PdRUB lub Platforma) – serwis mieszczący się pod adresem https://rekrutacjanabadania.aps.edu.pl, którego celem jest umożliwienie rekrutacji na badania naukowe. Właścicielem PdRUB jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej,
Użytkownik Platformy – każda pełnoletnia osoba, która zarejestruje się na Platformie i tym samym wyrazi chęć do dostawania informacji o możliwości udziału w badaniach naukowych,
Uczestnik Badania – Użytkownik Platformy, który zgłosi chęć udziału w konkretnym badaniu i weźmie w nim udział.
Prowadzący Badanie – osoba, która przeprowadza konkretne badanie.
Zasady działania Platformy:
Rejestracja na Platformie:
Każda pełnoletnia osoba, która jest chętna by brać udział w badaniach prowadzonych przez Akademię i jednostki współpracujące, może zarejestrować się na Platformie, w celu dostawania informacji o rekrutacji do badań naukowych.
Każda osoba może zarejestrować się tylko jeden raz.
Osoba rejestrująca się zobowiązana jest do podania swoich prawdziwych danych (w szczególności adresu e-mail wymaganego do kontaktu).
Osoba, w czasie rejestracji, decyduje czy chce brać udział w badaniach stacjonarnych (zazwyczaj odbywać się one będą na terenie Akademii – ul. Szczęśliwicka 40, Warszawa) czy internetowych, czy jednych i drugich.
Osoba, która zarejestruje się na konkretne badanie stacjonarne, zobowiązuje się do przyjścia w ustalonym terminie.
W systemie odnotowywane są obecności w badaniach Użytkowników Platformy, którzy wyrazili chęć udziału w badaniach. Niepojawienie się, w przypadku wcześniejszej rejestracji do badania, wiązać się będzie z mniejszą szansą do dostania zaproszenia na kolejne badania.
Udział w badaniach stacjonarnych:
Nowe badania ogłaszane będą poprzez wysłanie wiadomości e-mail do wszystkich lub wybranych Użytkowników Platformy.
Przynajmniej połowa badań, do których rekrutacja odbywać się będzie poprzez Platformę, będzie badaniami płatnymi/z gratyfikacją dla Uczestników Badania (w mailu z zaproszeniem do wzięcia udziału w badaniu będzie widnieć informacja o sposobie wynagrodzenia/gratyfikacji (np. bon na zakupy o określonej wartości; gadżet).
Użytkownicy Platformy, którzy będą chcieli wziąć udział w konkretnym badaniu, klikają w link z e-maila zapraszającego do udziału w badaniu, i rejestrują się na konkretną datę i godzinę.
Rejestracja na konkretne badanie równoznaczna jest z zobowiązaniem się do stawienia się w wyznaczonym terminie o wyznaczonej godzinie, w wyznaczonym miejscu.
Nie istnieje możliwość usunięcia swojego zgłoszenia do badania.
Następnie Uczestnik Badania stawia się w terminie, który wybrał(a), aby wziąć udział w badaniu.
Uczestnik Badania zobowiązany jest przestrzegać poleceń Prowadzącego Badanie.
Udział w badaniach internetowych:
Nowe badania ogłaszane będą poprzez wysłanie wiadomości e-mail do wszystkich lub wybranych Użytkowników Platformy.
W e-mailu znajduje się link do badania, w których chętny Użytkownik Platformy, może wziąć udział.
Aktualny regulamin dostępny jest na stronie: https://rekrutacjanabadania.aps.edu.pl/public/rules.php
W przypadku pytań prosimy o kontakt rekrutacjanabadania@aps.edu.pl.